18. - 20. septemeber var det weekendkurs på Mo. (i Rana) Hele Norge hadde fint vær denne helgen, unntatt Nordland. Fredag kveld var det teori og arrangøren
(Rana Rideklubb) hadde gjort en kjempejobb med å ordne til på et helt nyetablert sted. Et flott selskapstelt skulle gjøre nytten som teorilokale. Det funket
bra og vi hadde en ålreit teorikveld. Teltet skulle også tjene som "tilfluktsrom" om regnet ble for ille. Men værgudene ville ikke ha noe av
denslags. Natt til lørdag hadde stormen kastet teltet opp på stalltaket! Spilene lå strødd rundt om på området. Men som takk holdt regnet seg borte hele lørdag
og nesten halve søndagen også. Faktisk ble det ikke ille i det hele tatt før søndag kl 17, men da var vi ferdig med et absolutt knallbra kurs. Jeg vil takke
arrangøren, og hele gjengen med Renee og Stig i spissen for en flott planlagt arangement under kummerlige forhold. Kjempetrivelig og godt miljø! Jeg grattuerer
samtidig klubben med nytt sted. Der vil det bli supert med tiden
Klikk her for å lese Reportasje i Rana Blad
Kanskje noen av de mange som filmet og tok bilder under kurs også kan legge noe ut her eller sende meg bilder?
Bente og jeg var alt for opptatt med de to og firbeinte deltakerne.
Hilsen Ole
Klikk her for å lese Reportasje i Rana Blad
Kanskje noen av de mange som filmet og tok bilder under kurs også kan legge noe ut her eller sende meg bilder?
Bente og jeg var alt for opptatt med de to og firbeinte deltakerne.
Hilsen Ole